INTÄKTSGENERATORN
struct search
Close Icon (1)

Blogg.

Visa mig:ALLT Arrow (1)

Öppna portarna till ditt content - sluta hindra dina kunder att köpa

B2B-köpare liknar mer och mer B2C - de vill köpa "här och nu" Under ett flertal år nu har vi sett hur köpprocessen inom B2C (Business to Consumer) börjat närma sig B2B (Business to Business) och det sker i en rasande fart. De...

Oliver Lopez

  • 10 sep 2019
  • 4 min läsning

Top 10 saker att INTE göra på ett kundbesök (utan inbördes ordning)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus eu orci in est laoreet pharetra. Vestibulum vel nisl lorem. Donec pharetra, dui non iaculis rhoncus, lacus mauris condimentum velit, ignissim.

Oliver Lopez

1. Prata hela tiden

2. Komma försent

3. Vara arrogant och överdrivet självsäker

4. Göra annat än lyssna när kunden pratar

5. Välta ut kaffet i knät på kunden

6. Komma därifrån utan ett tydligt nästa steg

7. Titta på klockan hela tiden

8. Vara sjabbigt klädd

9. Prata illa om konkurrenter

10. Be om ursäkt i förväg

Oliver Lopez

Mest läst