Blogg.

Visa mig:ALLT Arrow (1)

Intäktsrapportering - En utmaning för växande SaaS bolag

Många SaaS-bolag kämpar med att åstadkomma full spårbarhet och transparens i sina intäktsströmmar. De har svårt att fakturera enligt ingångna avtal och få fram relevanta och korrekta finansiell nyckeltal,” säger Martin Kåver,...

Erik Sandell

  • 24 jan 2024
  • 4 min läsning

Intäktsrapportering - En utmaning för växande SaaS bolag

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus eu orci in est laoreet pharetra. Vestibulum vel nisl lorem. Donec pharetra, dui non iaculis rhoncus, lacus mauris condimentum velit, ignissim.

Erik Sandell

Intäktsrapportering - En utmaning för växande SaaS bolag

Många SaaS-bolag kämpar med att åstadkomma full spårbarhet och transparens i sina intäktsströmmar. De har svårt att fakturera enligt ingångna avtal och få fram relevanta och k...

Erik Sandell

  • 24 jan 2024
  • 4 min läsning

Gör en kampanj i HubSpot - Steg för steg

Tips: Börja baklänges Varför? Jo, de olika sidorna är beroende av varandra. Så för att spara tid kan det vara skönt att börja baklänges. Starta med att skapa en kampanj i HubS...

Oliver Lopez

  • 29 jun 2022
  • 10 min läsning

Structsales och QueensLab startar samarbete med starkt affärsfokus

Tillsammans kommer de båda konsultbolagen att kunna leverera allt från strategisk rådgivning till content och tekniska lösningar. Structsales är sen tidigare en HubSpot Platin...

Erik Sandell

  • 10 feb 2022
  • 3 min läsning

5 steg att boosta HubSpot med Marketing Contacts!

2021 lanserade HubSpot en funktion som gör att du inte längre behöver ta bort kontakter som är passiva. Med HubSpot "Marketing Status Property" kan du flagga de kontakter som ...

Oliver Lopez

  • 03 apr 2021
  • 4 min läsning

Varför vi på Structsales växlat upp vårt HubSpot-fokus!

Varför HubSpot?

Robin Berglund

  • 30 nov 2020
  • 4 min läsning

Varför du ska ha en chatbot!

Fundera på hur du kommunicerar med familj och vänner. Med samma lättsamma språk ska du prata med dina kunder och potentiella kunder online. Vi är vana att bli behandlade som e...

Emelie Svedberg

  • 26 feb 2020
  • 7 min läsning

HubSpot User Group-nätverksträff i Stockholm 2019

Använder du HubSpot idag? Vill du diskutera utmaningar och möjligheter med andra HubSpot-användare och samtidigt få inspiration av intressanta talare? Då ska du inte missa åre...

Emelie Svedberg

  • 29 mar 2019
  • 3 min läsning

Vill du få ut mer från HubSpot?

Använder du HubSpot eller ett liknande Marketing-system idag? Får du ut det värde som du önskar från systemet? Skapar ni affärsmöjligheter? Skulle du vilja lära dig hur du kan...

Emelie Svedberg

  • 13 feb 2019
  • 4 min läsning

HubSpot - spännande produktuppdateringar sept-18

HubSpot har sedan starten haft en plattform där du kan skapa content så som exempelvis landningssidor, e-post, bloggar med mera. Du har också kunnat följa upp leads och försäl...

Emelie Svedberg

  • 17 sep 2018
  • 4 min läsning

Inbound 2018 – större fokus på försäljning

Det är häftigt! Att så många aktivt söker inspiration och kunskap om Inbound Marketing och Sales är coolt tycker jag. Det visar på att Inbound som metod är globalt och växer f...

Niloo Lopez

  • 03 sep 2018
  • 4 min läsning

Grow with HubSpot - Förena sälj och marknad!

Ett råd till alla er som befinner er i startgroparna och precis ska sätta igång med processen att välja ett Marketing Automation-system (MA) är att börja i processen och männi...

Oliver Lopez

  • 29 aug 2018
  • 3 min läsning

Mest läst