INTÄKTSGENERATORN
struct search
Close Icon (1)

Blogg.

Visa mig:ALLT Arrow (1)

Öppna portarna till ditt content - sluta hindra dina kunder att köpa

B2B-köpare liknar mer och mer B2C - de vill köpa "här och nu" Under ett flertal år nu har vi sett hur köpprocessen inom B2C (Business to Consumer) börjat närma sig B2B (Business to Business) och det sker i en rasande fart. De...

Oliver Lopez

  • 10 sep 2019
  • 4 min läsning

Säljutbildningar

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus eu orci in est laoreet pharetra. Vestibulum vel nisl lorem. Donec pharetra, dui non iaculis rhoncus, lacus mauris condimentum velit, ignissim.

Oliver Lopez

Är det verkligen något att ha?

Jag har träffat många säljare och håller själv med dessa om att 95% av alla säljutbildningar ger ett tillfälligt resultat men efter nyhetens behag rinner det ut i sanden och man återgår till gamla hjulspår igen.

Hur ska man då bygga upp en säljutbildning för att den skall "sitta kvar" längre? Jag har några förslag, eller mer nyckelord, som jag anser bidrar till att behållningen av en säljutbildning är tillräcklig för att man ska känna att de investerade pengarna har givit resultat:

- praktik
- operativt
- verklighetsrelaterat
- ute på fältet tillsammans
- dokumentation som kan användas på riktigt, tydlig men enkel
- effektivitet som del av utbildningen

... plus mycket mer. Är ni intresserade av att titta på en utbildning som uppfyller dessa krav så ta en titt på Advoco Consulting AB.

Oliver Lopez

Mest läst