BOKA HUBSPOTDEMO
struct search
Close Icon (1)

Blogg.

Visa mig:ALLT Arrow (1)

Varför du ska ha en chatbot!

Fundera på hur du kommunicerar med familj och vänner. Med samma lättsamma språk ska du prata med dina kunder och potentiella kunder online. Vi är vana att bli behandlade som en individ och inte en massa. Bygg en chatbot som v...

Emelie Svedberg

  • 26 feb 2020
  • 6 min läsning

Säljutbildningar

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus eu orci in est laoreet pharetra. Vestibulum vel nisl lorem. Donec pharetra, dui non iaculis rhoncus, lacus mauris condimentum velit, ignissim.

Oliver Lopez

Är det verkligen något att ha?

Jag har träffat många säljare och håller själv med dessa om att 95% av alla säljutbildningar ger ett tillfälligt resultat men efter nyhetens behag rinner det ut i sanden och man återgår till gamla hjulspår igen.

Hur ska man då bygga upp en säljutbildning för att den skall "sitta kvar" längre? Jag har några förslag, eller mer nyckelord, som jag anser bidrar till att behållningen av en säljutbildning är tillräcklig för att man ska känna att de investerade pengarna har givit resultat:

- praktik
- operativt
- verklighetsrelaterat
- ute på fältet tillsammans
- dokumentation som kan användas på riktigt, tydlig men enkel
- effektivitet som del av utbildningen

... plus mycket mer. Är ni intresserade av att titta på en utbildning som uppfyller dessa krav så ta en titt på Advoco Consulting AB.

Oliver Lopez

Mest läst