INTÄKTSGENERATORN
struct search
Close Icon (1)

Blogg.

Visa mig:ALLT Arrow (1)

Öppna portarna till ditt content - sluta hindra dina kunder att köpa

B2B-köpare liknar mer och mer B2C - de vill köpa "här och nu" Under ett flertal år nu har vi sett hur köpprocessen inom B2C (Business to Consumer) börjat närma sig B2B (Business to Business) och det sker i en rasande fart. De...

Oliver Lopez

  • 10 sep 2019
  • 4 min läsning

Individuella säljare

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus eu orci in est laoreet pharetra. Vestibulum vel nisl lorem. Donec pharetra, dui non iaculis rhoncus, lacus mauris condimentum velit, ignissim.

Oliver Lopez

Hur kommer det sig att vi mäter alla säljare på samma sätt? Det är snarare regel än undantag att vi är olika som personer och att vi värderar olika saker.

Det är inte så lätt längre att dra alla säljare över samma kamm. Det finns säljare som motiveras av annat än pengar. Vissa säljare är dessutom duktiga i förhandlingssteget medans andra är bra på att boka möten. Varför ska dessa jobba efter samma sannolikhetsuppskattning i CRM:et om de har olika förutsättningar?

Hur jobbar ni med säljare i er organisation?

Oliver Lopez

Mest läst