BOKA HUBSPOTDEMO
struct search
Close Icon (1)

Blogg.

Visa mig:ALLT Arrow (1)

Varför du ska ha en chatbot!

Fundera på hur du kommunicerar med familj och vänner. Med samma lättsamma språk ska du prata med dina kunder och potentiella kunder online. Vi är vana att bli behandlade som en individ och inte en massa. Bygg en chatbot som v...

Emelie Svedberg

  • 26 feb 2020
  • 6 min läsning

Några tips på vägen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus eu orci in est laoreet pharetra. Vestibulum vel nisl lorem. Donec pharetra, dui non iaculis rhoncus, lacus mauris condimentum velit, ignissim.

Oliver Lopez

Här kommer några tips på hur vi kan förenkla vår försäljning under processen.
Vad gör vi innan, under och efter mötet eller affären?

 

Före:
- Fokusera på topp prospekts och kontakta dessa frekvent
- Förbered dig inför varje möte genom att t.ex. läsa på om din kund
- Var ärlig mot dig själv och försök att verkligen hjälpa kunden med en lösning

Under:
- Lyssna mer än du pratar
- Ha ett unikt anpassat erbjudande
- Lös problem som en konsult
- Håll dina deadlines internt och externt
- Inse när en försäljning inte längre är möjlig

Efter:
- Uppskatta och tacka kunden för förtroendet
- Ta referenser och följ upp på dom
- Skapa en långsiktig relation

 

 

Oliver Lopez

Mest läst