Blogg.

Visa mig:ALLT Arrow (1)

Intäktsrapportering - En utmaning för växande SaaS bolag

Många SaaS-bolag kämpar med att åstadkomma full spårbarhet och transparens i sina intäktsströmmar. De har svårt att fakturera enligt ingångna avtal och få fram relevanta och korrekta finansiell nyckeltal,” säger Martin Kåver,...

Erik Sandell

  • 24 jan 2024
  • 4 min läsning

Structsales ingår partnerskap med Goava

Vi är glada att meddela ett nytt partnerskap med Goava, en av Nordens ledande Sales Intelligence-plattformar. Detta samarbete kommer ytterligare att förenkla för Structsales kunder att jobba smartare med sin försäljning. Goava möjliggör datadriven prospektering på riktigt samtidigt som plattformen kan automatisera stora mängder av information som skickas direkt in i HubSpots CRM.

Emelie Svedberg

I detta samarbete kombinerar vi vår djupa kunskap om HubSpot med Goavas innovativa Sales Intelligence-plattform. Goava fungerar både som ett prospekteringsverktyg som rekommenderar företag att bearbeta, ett insiktsverktyg som ger värdefull data om både prospekt och kunder och håller samtidigt ditt CRM uppdaterat med data.

Målet är att ge våra kunder en sömlös upplevelse i sin prospektering och uppdatering av data i Hubspot.

Oliver Lopez, grundare av Structsales, ser stora möjligheter med partnerskapet:

"Att samarbeta med Goava innebär att vi kan erbjuda våra kunder ett modernt verktyg för att möta utmaningarna inom dagens försäljning. HubSpot har idag vissa begränsningar när det kommer till företagsinformation för den nordiska marknaden. Med Goavas integration till HubSpot kan vi nu erbjuda nordens bästa databas med 6,1 miljoner företag!"

Goava är ett Sales Intelligence-verktyg som effektiviserar försäljningsprocessen och ger säljteamet de bästa förutsättningarna att komma i kontakt med rätt företag vid rätt tillfälle. Genom detta samarbete kan vi erbjuda en ännu mer heltäckande tjänst till våra kunder.

"Vi är stolta över att kunna erbjuda vår Sales Intelligence-plattform tillsammans med Structsales för att göra vardagen smidigare, effektivare och mer datadriven för fler B2B-säljteam i Norden. Tillsammans strävar vi efter att ge företag den bästa möjliga verktygslådan för att maximera deras försäljningspotential" säger Amelie Sörenby CSO på Goava.

Detta partnerskap mellan Structsales och Goava markerar ett viktigt steg i att erbjuda heltäckande digitala lösningar som gör skillnad.

 

Om Structsales:

Structsales är sedan 2014 HubSpot Platinum Partner, specialiserad på att hjälpa kunder att maximera sin investering i HubSpot. Genom onboarding, utbildning och coaching skapar vi  effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier för våra kunder.

 

Om Goava:

Goavas Sales Intelligence-plattform hjälper B2B-säljare att bli relevanta - så att de kan fokusera på rätt företag med rätt budskap.

Goava fungerar både som ett prospekteringsverktyg som rekommenderar företag att bearbeta,  ett insiktsverktyg som ger värdefull data om både prospekt och kunder och håller ditt CRM uppdaterat med data.

 

För mer information, vänligen kontakta:

Structsales

https://www.structsales.se/kontakta-oss 
Oliver Lopez, CEO
oliver.lopez@structsales.se
076-783 64 00

Goava

https://www.goava.com/sv/kontakt

Amelie Sörenby, CSO, Goava
amelie.sorenby@goava.com+46 761 69 18 71

Per Magnusson, Partnership & Sales Specialist, Goava

per.magnusson@goava.com , +46 733 86 06 90

Emelie Svedberg

Mest läst