Många SaaS-bolag kämpar med att åstadkomma full spårbarhet och transparens i sina intäktsströmmar. De har svårt att fakturera enligt ingångna avtal och få fram relevanta och k...
I detta samarbete kombinerar vi vår djupa kunskap om HubSpot med Goavas innovativa Sales Intelligence-plattform. Goava fungerar både som ett prospekteringsverktyg som rekommen...
Det finns många anledningar till varför er marknadsavdelning och säljavdelning bör samarbeta. Men hur fungerar ett sådant samarbete i praktiken? Efter att ha läst den här blog...
Har verkligen "att skjuta från höften" någonsin fungerat? Att planera inför sitt kundbesök är vi nog alla överens om att vi behöver göra för att få ut det mesta från mötet med...
Tillsammans kommer de båda konsultbolagen att kunna leverera allt från strategisk rådgivning till content och tekniska lösningar. Structsales är sen tidigare en HubSpot Platin...
Inbound Marketing har länge varit och är helt klart i ropet (och är gissningsvis något du har någorlunda koll på eftersom du läser denna artikel just nu), vilket även SEO är. ...
Det senaste året har som vi alla fått uppleva, accelererat digitaliseringen och det har gått snabbt. De säljare som har dragit nytta av situationen är nu flera steg framför ko...
Jag har tidigare vid upprepade tillfällen både i min roll som VD och föreläsare poängterat det faktum att de flesta säljare därute är rätt dåliga på att sälja. Nu undrar du ka...
Utmaningen är stor bland säljorganisationer Hos majoriteten av de bolag vi träffar så är det här i särklass det mest återkommande som kunden tar upp som sin största utmaning. ...
Prospektering är enkelt. Och det går fort.
B2B-köpare liknar mer och mer B2C - de vill köpa "här och nu" Under ett flertal år nu har vi sett hur köpprocessen inom B2C (Business to Consumer) börjat närma sig B2B (Busine...